Perusta

Muutostarve ja
toimeenpano
Ohjeet jäävät noudattamatta, tavoitteet etääntyvät ja kiire sysää ihmiset reaktiiviseen tekemiseen. Arki ajaa suunnitelmallisuuden yli. Syy ei yleensä ole ihmisten tahdossa tai tiedossa – vaan siinä, että kohtaamisissa ei aina tapahdu sitä mitä pitäisi.

Kohtaamis-
vastuullisuus on prosessi
Esihenkilöt kohtaavat tiimit ja yksilöt.
Tiimit ja yksilöt kohtaavat asiakkaat.
Jokaisessa kohtaamisessa on joku, jonka tehtävä on saada vuorovaikutus toimimaan ja toimeenpano liikkeelle. Hän on kohtaamisvastuullinen. Ja juuri hänen kohtaamiskyvykkyytensä määrittää, kuinka pitkälle suunnitelmat kantavat ja minkälainen kohtaamiskokemus välittyy johdon, esihenkilöiden, tiimien ja yksilöiden kautta asiakkaalle.

Kahden suunnan haaste

Horisontaalisesti: osaaminen ja kohtaamiskyvykkyys vaihtelee ja muodostaa suuren varianssin kohtaamiskokemukselle, koska ihmiset ovat eri kohdassa valmiuksiaan.

Vertikaalisesti: johto ja arjen työ ovat kaukana toisistaan, jolloin viestit eivät aina mene perille hyvästä tahdosta huolimatta.

Töölön kaksi voimaa

Magiikka on ihmisten välistä taitoa – valmennusosaamista, tunnetason ymmärrystä ja kykyä kohdata toiset aidosti vähentäen horisontaalista etäisyyttä

Menetelmät ovat rakenteita, selkeyttä ja yhteistä ymmärrystä. Niillä rakennetaan ketjuosaamista, yhtenäisyyttä ja tehokkuutta ja vähennetään vertikaalista etäisyyttä
Kohtaamiset modernin yrityksen menestystekijänä

Ohjeet muuttuvat käytännöksi

Johto saa yhteyden arkeen

Asiakas kokee sen, mitä brändi lupaa


Me voimme auttaa
Jos kaipaat selkeyttä arjen toimintaan, tasaisuutta kohtaamisiin tai keinoja yhdistää johto ja käytäntö – Voimme katsoa yhdessä, mistä aloittaa.
Usein se alkaa yksinkertaisesta kysymyksestä:
kuka on kohtaamisvastuullinen – ja miten häntä tuetaan?
